دغدغه های صاحبان برند
در این قسمت چندی از دغدغه های صاحبان برند را بررسی می کنیم ؛
1.چگونه پروموشن های فروش را مستقیما به دست مصرف کننده نهایی برسانیم؟
2. چگونه می توانیم با هزینه کم کالای خود را سمپلینگ نماییم ؟
3. چگونه می توانیم با هزینه های پایین تحقیقات بازار نماییم؟
4. چگونه مشتریان را دسته بندی و مشتریان سودآور خود را راضی نگه داریم؟
5. چگونه بازخورد فروش و تبلیغات خود را بروز مشاهده نماییم؟
6. آیا بازاریابی دیجیتال برای برندمان موثر می باشد یا خیر؟
7. چگونه محبوبیت برند خود را از شیوه تبلیغات دهان به دهان گسترش دهیم ؟
8. چه پیامی را از چه رسانه ای و به چه دسته مشتریانی برسانیم ؟
9. برای تبلیغات، بودجه خود را به چه رسانه هایی تخصیص دهیم ؟
10. کدام رسانه با چه بودجه ای اثر بخش تر است؟
11. و ...
راهکارهای جهانی
با در نظر گرفتن مفهوم ارتباطات یکپارچه بازاریابی (IMC)، متخصصان
فینال بر این باورند که فرآیند برقراری تعامل آنلاین نباید تنها به صفحه
فیسبوک یا پروفایل توئیتر یا وبلاگ رسمی و در یک کلام دامنه تحت کنترل کسب و
کار منحصر شود. به این ترتیب تیم تحقیق و توسعه آنلاین فینال به شکل مداوم
و با برنامهریزی مستمر، در مورد این که حضور در چه رسانهای برای شما
سودمند و الزامی است و مشتریان کلیدی در چه بخشهایی فعال هستند، به شما
مشاوره و خدمات ارائه خواهند کرد.
در فینال آنچه اهمیت فوق العادهای دارد، دریافتن قوانین حاکم بر
این رسانههای ارتباطی است. خدمات تخصصی و ساختار یافته فینال در این
زمینه، با کمترین هزینه ممکن در اختیار مشتریان قرار داده میشود. مواردی
از این قبیل که محیط وب به لحاظ محتوایی، ساختاری و کاربری از چه الگوهایی
پیروی میکند، چگونه میتوان محتوای منابع اطلاعاتی موجود در وب را تحلیل
کرد؛ آنگونه که علاوه بر تاثیرگذاری بر الگوریتمهای پیشبینی شده برای
بازیابی منابع و نیز ساختاردهی به آنها بتواند به کاربر در دستیابی به
منابع اطلاعاتی مرتبط، دستهبندی شده و کارآمد کمک کند، چگونه میتوان
ساختار ارتباطی بین منابع اطلاعاتی مختلف را شناسایی و حتی ترسیم کرد و در
نهایت اینکه چگونه میتوان نوع کاربرد وب را از سوی کاربران شناسایی کرده و
در خدمات و سیستمهای آتی گنجاند.








